Mercedes-Benz SLR McLaren olunca, güç artışı yerine aracın içinde ve dışında görsel değişikliklere ve yol tutuşuna odaklanmış.
Modifiye ettiği otomobillerin motor güçlerini belirgin şekilde arttıran Brabus, araç Mercedes-Benz SLR McLaren olunca, güç artışı yerine aracın içinde ve dışında görsel değişikliklere ve yol tutuşuna odaklanmış.
Yol tutuşu için, ön tampon altına, aracın burnunun hafiflemesini engelleyen, karbon-fiber bir kanat takılmış. Farklı bir jant lastik kombinasyonu ile yine yol tutuşunu geliştirmek hedeflenmiş; 20 inçlik monoblok jantlara önde 255/30 arkada 305/25 ebadında, özel performans lastikleri takılmış.
Aracın motor gücünün 600 beygirin üzerinde olduğu göz önünde bulundurulduğunda, 14 beygirlik ufak bir güçlendirme yapılmış ve SLR 640 beygir olmuş.
%40 oranında sınırlı kilitlenen çift kavramalı bir diferansiyel uygulan SLR’ın 0-100 km/s hızlanması 3.5 saniye son sürati ise 336 km/s.
Brabus’un kendi bünyesindeki deri atölyesinde aracın içi için çok özel bir çalışma yapılmış. Neredeyse aracın her yerine, 7800 metre uzunluğunda ince iplik kullanılarak deri dikilmiş.
Mercedes SLR'ye Brabus dokunuşu
Etiketler:
brabus,
mercedes slr
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder